Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2011

Blod

Lämnat blod för första gången idag. 4.5 dl tog de. De var glada att jag lämnade blod. Jag ingick i de 7% som hade A- som blodgrupp. Ovanlig visst.

Var på sjukhuset en andra gång på eftermiddagen men denna gång skulle jag till en sjukgymnast ang Hennys rygg. Inte mycket som behövs för att hjälpa henne. Nu gäller det bara att förskolan gör det man ber dom :) men det tror jag!! Älskar personalen på Hennys avdelning!!
Skulle höras med sjukgymnasten nästa år före sommaren om det behövs nåt inför skolstarten så hon kan sitta bra!! Fattade det som att sjukgymnasten kunde förmedla till lärare o så. Vore ju väldigt bra!!

Ikväll har jag vart på "symöte" o det är alltid lika kul!! Idag var det fika på stan som gällde. Lite lyx att vara på stan o fika :)
Nu väntar sängen!!
Sov gott!!!




Trollen!!! :) de allra allra bästa (fast de kan gå en på nerverna ibland) skulle göra VAD som helst för dessa två!! Ääääääälskaaaar de så himla mycket ska ni veta!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar