Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2011

21 juni

Är inte lika flitig att blogga nu för tiden som jag var innan. Hoppas jag har några läsare kvar :)

Helgen som var tillbringade vi i Varberg, premiärtur med husvagnen för i år :)

Vi hade ett nytt förtält, en enklare modell av förtält. Det gick sönder o det läckte in. Reklamerade det på söndagen. O vi upptäckte att kylskåpet var sönder så det var bara att leta nytt. Ska hämta ett i Laholm på torsdag!!




Våran Elsa är en go tjej. Hade denna papperskrona på sig idag o satt o sjöng "ute är mörkt o kallt, ute är mörkt o kallt" :) goding!! Men ett jääävla humör!!

Henny är en helt underbar tjej med trots en del utbrott o konstiga idéer ;) köpte böcker till halva reapriset idag o hon satt helt tyst i bilen o tittade igenom bok efter bok...:)




Min prinsessa :)

O jag vet att ni får läsa en massa tjat om mina två bästa men kan inte låta bli att skriva hur jäkla glad jag är som har dom o att de är de två bästa tjejerna som finns!!! Älskar de så otroligt mycket! Går inte skriva i ord! O så älskar jag Stefan helt otroligt mycket med, kan ju inte glömma honom ;)

Imorgon jobbar jag sista dagen denna veckan. På torsdag morgon drar vi till Varberg :) hoppas på iaf uppehåll i helgen. Sol känns som man inte ens ska önska sig! ;)

Sen är det "bara" två veckor kvar att jobba :) sen semester i fyra veckor!! Ska bli helt underbart!!

Kram på er!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar