Summa sidvisningar

tisdag 7 juni 2011

Leksaker

Kände idag att våra barn har knappt några uteleksaker så vi åkte till knalleland o kikade lite. Blev bland annat en båtbana, kommer ni ihåg de man hade på "dagis" förr?? Så roliga. Elsa ville inte sluta. Funderar på att köpa den större banan med o försöka bygga ihop de o få en riktigt stor :) får se hur vi gör. Skattepengarna kommer ju i veckan. Kanske skulle skämma bort de små lite ;)

Sen köpte vi två "racketspel" där racken har nätpåsar som man ska fånga bollen i o det andra var med några slags skålade "rack" som man ska fånga bollen i, det sista är mest till Henny tror jag. Lite svårt ändå kanske men lite utmaning ska det finnas :)





Här sitter de och har en djup diskussion om något angående nya båtbanan :)







JA!!! Det är en necessär Elsa har på huvudet och nycklar runt handleden! Stefan säger att han inte är pappa till henne. Förstår ni varför? ;)
Vi har aldrig sagt att hon är normal *haha*
Mamma säger att hon påminner om min lillasyster Kajsa. Jag o min andra syster är nio år äldre än henne så när hon var tre var vi tolv, ibland kunde vi säga att Kajsa inte kunde följa med för hon såg ut som ja, typ som ovan kanske ;) men det blev folk av Kajsa med så vi har hoppet på Elsa med ;)

Har väl berättat om när Henny hade sin första fotbollsskola o det åskade och jag slutade 17.30 o åkte direkt till fotbollen. Där ser jag 1!!! barn med neonrosa hörselskydd. Det är Elsa och hon hade vägrat gå ut utan dom för det lät så högt ute. Skrutt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar