Summa sidvisningar

fredag 17 december 2010

17 dec

Hej. Kl är snart åtta o barnen sover än. Helt otroligt. Men ska inte klaga :) är hemma med dom idag. Elsa äter pencillin igen o hade feber häromdagen o jag tycker att har man vart hemma tis-tors så är det onödigt att lämna på fredagen.

Imorgon är det julfest med stefans jobb. Ska bli kul. Kommer nog bli väldigt mycket folk. Kanske en 800 el nåt.

Snöööö....i stora mängder har vi här. Jättekul verkligen. Kul om man ska ut med barnen o leka o så men mindre kul när man ska ut med bilen o åka till jobbet. Var inga kul vägar igår o när jag skulle hem från jobbet sen så kom jag knappt upp för backen från parkeringen. Men tillslut så...jag gav mig INTE :)

Idag ska jag o mina barn baka lite julgodis. O nu är min elsis vaken. Hon ligger o sjunger sankta lucia...:) jättefint verkligen...:)

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar