Summa sidvisningar

onsdag 1 december 2010

så trött

Hade en lugn morgon med barnen och 7.55 stod vi färdiga i hallen. Gick ut o satte barnen i bilen, skulle starta så de fick lite värme medan jag skulle skrapa rutor o hämta en glömd grej inne. Vad händer då när jag vrider om nyckeln? Iiiingenting...jävla skit! Ringer Stefan som ger lite tips via telefonen. Får ta in barnen igen o bilen går inte igång nån gång. Stefan kommer hem. Grejar nog med bilen i 40-50 min iaf. Medan han grejar åker jag o lämnar barnen så jag bara kan dra sen när Stefan fått igång bilen...men det händer inte utan det som händer är att jag får ringa jobbet o meddela att jag tar semester idag o sen gå upp i kylan o hämta barnen som hunnit vara på förskolan ca 1 tim...blev en ganska bra dag med städ bak o tvätt o sen besök av Sandra Elin och Sven på eftermiddagen. Imorgon hoppas jag på att komma till jobbet..:)

Kram på er alla!!

Kl 21.22 1 dec 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar