Summa sidvisningar

torsdag 9 december 2010

så dum man är...

har suttit o kollat på minnesrummet.se, fan vad dum man är egentligen för det är ju så sorgligt. barn som dör alldeles för tidigt!! jag vet inte om jag skulle överleva om mina barn gick bort nu! hur går man vidare?? usch, ska inte tänka på sånt här egentligen men man börjar ju göra det när man sitter på sådana sidor. (brukar dock inte göra det ofta som tur r, vet inte ens hur jag hamnade där från första början) grejen är ju den att mina barn (o stefans såååå klart) kan ju gå en på nerverna men de är ju bara såååå jävla bäst! de betyder ALLT för mig.
jag mår verkligen inte bra om det går nån vecka då jag knappt ser dom. som, ja det börjar i morgon då är jag inte hemma, sen går det i ett i helgen med 60-årskalas o "julfirande" med mamma innan hon åker till australien på onsdag. o på måndag är det luciafirande på kvällen för henny o elsa och på tisdag jobbar jag sent tror jag o på onsdag med o då ska jag i väg på kvällen o sen på fredag är det lugnt o sen ska barnen i väg på helgen för jag o stefan ska på julfest. och på torsdagen skulle vi ätit julklappsmat som jobbet bjuder på, men jag fick hoppa över den...kalla mig löjlig men fan, klarar inte en vecka då jag inte träffar mina barn mer än ett god natt. de är mina små prinsessor!!! ÄLSKAR DE!!!
självklart klarar man en dag el två där man bara säger god natt o jag går inte under av en vecka men det är jobbigt...o till på köpet ska min mamma flyga till andra sidan jorden på onsdag som sagt o jag vet att jag kommer va nervös innan jag vet att hon kommit fram. men tillbaka till barnen, de är så trötta nu under denna årstiden så de kan lätt somna vid 18-18.30...helt otroligt. då blir ju kvällen med de ganska kort. sen kan ju henny, o även elsa, vara uppe till 19 en del kvällar med men inget man kan räkna med.

jaa, lite andra tankar vi går i är hennys barnkalas. efter julafton är det ju detta som hägrar, om det inte är kalaset som har prio ett hos henny. =)
hon hade inget kalas förra året men sen var hon bjuden på en del kalas under året o hon har ju naturligtvis börjar längta efter att få ha sitt egna kalas. så söndagen innan hon fyller ska hon få ha sitt kalas. bjuda in 4-5 kompisar kan ju va ganska lagom tycker jag. hon har väl nämnt några så vi får se vilka det blir.

nu ska jag o stefan kanske ha lite tio-kamp på xbox kinect =) hoppas jag vinner. stefan har ju tjuvtränat med henny så vi får väl se =P

och ett problem jag har med...VAD SKA JAG HA PÅ MIG PÅ JULFESTEN NÄSTA LÖRDAG....hjälp mig..=) man är ju så löjlig. men men...kan ju hoppas man kommer på nåt till den kvällen...en svart klänning funkar ju alltid =) men då har jag inga kul stövlar att ha till.får se vad det blir.

ha en bra kväll !!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar