Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011

ögon

var på memira idag och kollade mina ögon. gjorde en ögonlaserbehandling där i maj 2009. skönt att slippa glasögon. det senaste tycker jag att jag börjat se sämre på mitt vänstra öga. kollade detta och jag hade då ett synfel på -0.75 så det behöver göras om. synd att det inte var inom ett år för då hade de kunnat göra samma lätta behandling där man hade ont i en fyra-fem timmar och kunde jobba dagen efter. men neeej då. då det gåttt så lång tid så måste de göra den andra behandlingen vilket innebär att jag kommer ligga i ett mörkt rum och leva på smärtstillande och sömntabletter i två dagar, och inte att glömma ögondropparna =) sen kan jag ev inte köra bil på uppemot två veckor. kan stanna vid en vecka. känns väldigt kul..NOT! men jag vill ju göra den då jag redan betalat åtskilliga pengar för den första och då vill man ju att det ska gå bra. denna är kostnadsfri som tur är =) bara att le och se glad ut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar