Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

snart sovdax...

Hej hej! Måndag igen...vart fan tog helgen vägen då? De försvinner alltid så fort. Hmpf :( på söndag sätter sig min lilla familj, eller ja, det blir den stora familjen för det är svärmor o svärfar o svägerska m pojkvän som ska med också. Sälen åker vi till. En vecka! Ska bli så skönt. Har laddat upp med lite böcker. Varför vet jag inte egentligen för när ska jag hinna läsa dom *haha* barnen är ju med också! Henny ska gå i skidskola o Elsisen ska stå på skidor i backar som knappt lutar :) nästa år ska vi banne mig till alperna, till Söll, till ja...ett underbart ställe där man njuter till fullo bara av miljön runt omkring en. *läääängtar* ska bara se till att spara ihop pengar till dess med. En fördel har jag hört :)

Idrottsgala idag. Spännande. Som alltid :)

Imorgon är det jobb igen, 7.15-11.45 sen utb på em. Skulle egentligen slutat vid kvart i tolv men neeeej då, passande att utb låg på den dagen. Tur det är en kul utb :) pedagogisk dokumentation.

Har idag även testat på att sitta fast i snömodd i komskälet. Skulle hämta skidor där o kom inte loss när jag skulle iväg. Underbart. Var lite (läs:mycket) irriterad på Stefan för såklart var det hans fel (*hihi*) men ja, jag kom loss tillslut o kunde hämta de två underbaraste för att sedan åka hem o baka bullar. Det är gott. Nu finns det bullar som kan åka med till Sälen :)

Neee, nu får det nog bli sängdax tror jag allt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar