Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011

tisdag..

Japp, arbetsveckan har börjat o tiden för små blogg-inlägg finns inte riktigt nu :) har idag jobbat 8.30-20.30....möte efter jobbet gjorde att dagen blev väldigt lång.

Imorgon slutar jag tidigt och då ska vi in mot staden för att kika lite och jag ska till memira för att kolla min syn. Tycker jag sett dåligt ett tag och min syn skulle bli helt bra efter laserbehandlingen. Så vi får se om nåt öga får göras om.

Efter memira blir det nog faktiskt en sväng till magnolia. Vill ha lite grejer till min pysselhörna. Har några småsaker jag skulle vilja ha.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok. En kul bok hittills, babbeldrottningen heter den. Läs om du vill läsa en kul bok :) har inte kommit halvvägs än men kul än så länge så jag gissar på att resten är kul med!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar