Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Konstigt

Det är konstigt, jag måste anmäla min föräldraledighet i förväg på jobbet så den kan bli beviljad o då drar de allt för hela sommaren på en gång, men försäkringskassan kan inte betala ut nåt i förväg så de typ 3-4000 som dras från en lön nu får man pengar för i aug...då är det ju skit samma...eller?? Kanske bara jag som stör mig på det...;)

Nu idag ska det njutas av det fina vädret :)




Soooool!!!! ( o jag har redan medicinerat mig med både tabletter nässpray o ögondroppar så jag kommer nog kunna vara ute idag med :)

1 kommentar:

  1. HEJ! Men vad konstigt det låter. Hos oss drar dom för dom dagarna man har tagit just den månaden. Så om jag tar tre dagar i Juli drar dom för tre dagars lön i juli osv...Eller var det så du menade???Kram

    SvaraRadera