Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2011

Tråkigt

Ja det enda som är ute nu enligt Apotekets pollenkoll är gräs och gråbo, i medelhöga och nu på kvällen låga halter. Jag mår så fruktansvärt kass just nu, kliar som F-N i näsa och ögon och näsan rinner o jag får hemska nysattacker...så tråkigt om man nu är allergisk o sommaren blir jobbig...ska ta kontakt med vårdcentralen imorgon o se om man kan få lämna ett blodprov o se vad man är allergisk mot...

Ursäkta tråkigt inlägg men just nu får jag smått panik...sovrummet går bra att va i för där är fönstret stängt men så kommer jag ut i köket o vardagsrummet o där är altandörren öppen o då börjar jag nysa o näsan rinna mer...så nu sitter jag isolerad i sovrummet. O har även tagit clarityn men den hjälper ju sådär. Hoppas på att det ska finnas andra mediciner o ta så man blir människa igen..




Får trösta mig med lite vin sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar