Summa sidvisningar

fredag 1 juli 2011

Sjuk???

Funderar på om Stefan är sjuk för han sitter o kollar på dirty dancing med mig, han kollar mer än mig då jag nu bloggar o jag testar att baka med Glutenfri mjölmix...får se hur det blir :)

Var ute o sprang innan, vart så glad tidigare gånger att mina fötter höll men idag gjorde de det inte så HEJ stavar, de är mitt sällskap framöver :)

Nu har jag två!!!! Arbetsdagar kvar o sen väntar 23 dagar ledigt exkl helger (KANSKE) lättare att skriva att jag är ledig fyra veckor o tre dagar! Ska bli heeelt underbart :)




Stefan lånade en cab häromdagen så vi åkte till almenäs för att köpa glass o där träffade vi Josefin o gustav så självklart fick gustav åka med till toveks i bilen utan tak :)

Ha de bra alla!!!

Vad händer hos er i sommar förresten??? Lite nyfiken ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar