Summa sidvisningar

lördag 23 juli 2011

Löjlig?

Bara jag som är löjlig? Grejen som gör att jag känner mig löjlig är att Elsa kommer få en fyrhjuling i födelsedagspresent nu i oktober, men Henny då? Fattar ni hur jag tänker, klart att de inte kan få precis samma saker o ibland får Henny större saker o ibland Elsa o det är klart Henny kommer få köra med men ja, man blir lite löjlig. Farligt att bli det, det är bra att de märker att de får olika saker o att ibland får den ene större saker o inte den andra... Jaja, de kommer nog få kul med den fyrhjulingen iaf :)




Mys i mamma o pappas säng




Fika i bagaget är mysigt!!




Gunga är kul!!




Pölsa (Elsa) ser lite tjock ut ;)




Skönt o ha en doktor i familjen!!




"vi ska köra, köra fort som fan..."


Kände bara för o kolla vad jag hade för syskonkort i iphonen. De kan ju ha kul tillsammans ser man ju på korten :) inte bara bråk ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar