Summa sidvisningar

måndag 21 februari 2011

Dåligt samvete

Varför har man dåligt samvete när man lämnar sina barn på förskolan o man själv är hemma o är sjuk. Man är ju lite dum ;)

Vrålförkyld hosta ont i huvud och öra, där har ni mig idag... Sovit bort dagen och sedan fick jag det dåliga samvetet och hämtade mina barn ca 1 tim innan jag behövde. Sen tog det MAX 5min innan Henny o elsa tjafsade om nåt o Henny skulle inte göra det o inte det... Men nu *peppar peppar* leker de bra ihop. Leker nog med Barbie. Vågar inte visa mig för då kan väl allt störas...o hmmm, nu verkar Elsa göra nåt som inte Henny gillade...

Snaaaaart (drygt 1,5 tim kvar) kommer Stefan hem.

O nu kom Henny "nu har jag lekt jättelänge, får jag titta på Bolibompa?" jättelänge för Henny är visst en kvart :)




1 kommentar:

  1. men jag kommer ihåg att jag tyckte en kvart var jätte låååånt när jag var liten oxå =)

    SvaraRadera