Summa sidvisningar

söndag 27 februari 2011

Paus

Har vart en ofrivillig paus från bloggen men jag har legat däckad i influensa och nu har jag åkt på öroninflammation och för att lyxa till det riktigt så har trumhinnan gått sönder så det rinner blod ur mitt öra o har gjort sedan i lördags natt. Blir till att vara hemma och vila upp sig några dagar och försöka få bukt på mitt öra. Tänk vad feber kan göra en orkeslös i flera dagar, har iofs haft snuva hosta muskelvärk huvudvärk ihop med febern så det kan ju ha bidragit ;)
Känner mig frisk (förutom örat då) nu men orkeslös.

Idag ska vi nog till Stefans pappa. Han fyller 55 år i år. Har dock ingen födelsedag, det har han bara vart fjärde år.

Imorgon blir det nog vårdcentralen igen för att kolla mitt öra gissar jag på.

Igår var vi på jourvårdcentralen med Elsis. Klagade på ont i ryggen ( runt njurarna) och hade hög feber så in för o lämna urinprov o andra prover. Inget visade nåt så vi avvaktar lite för o se om hon klagar på mer ont i ryggen. Riktig sjukstuga här senaste veckan men idag är alla feberfria än så länge. Elsa hostar lite o är snorig men det har hon vart sen nov ung ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar