Summa sidvisningar

tisdag 1 mars 2011

Herregud!!!

Är det bara mina barn som inte vågar leka med sina leksaker? Borde vara att de inte vågar då de knappt rör sakerna. Blir knäpp. Om Henny fick välja skulle hon sitta framför tvn från hon vakna till hon skulle sova. Så tråkigt!! Hon är ganska lat med så i höst är det dans el gymnastik som gäller för henne, eller nåt annat hon tycker verkar kul. Så hon får röra på sig lite.

Vad gör era barn hemma? Elsa ok om hon inte leker än så utan mest ska vara runt oss men Henny, hon är fem år. Hon borde väl ha fantasi o kunna leka med sina Barbie, bilar, dockor ja hon har ju variation med på leksaker. Men det är klart, kan ju vara lite jobbigt kanske ;)

Och helst ska dessa två sitta PÅ mig och om de inte sitter på mig så ska de sitta såååå nära en så man får smått panik. Kan knappt röra sig. Är alla barn så? Jag menar jag kommer ju inte försvinna direkt utan jag finns ju i samma hus o ska jag nånstans är de ju oftast med då egentid inte existerar om det inte är att åka o handla ;)

Jaha, nu har jag klagat klart!! Men idag känns allt skiiiit... ;)
Har även en man hemma som "kanske är sjuk, eller jag vet inte" "mår ganska bra" faaan, säg om man är dålig el inte kan ju omöjligt vara så svårt. Ser ut som han håller på och dö ung i alla fall.

Och vet ni :) när jag legat sjuk så har hela vårt hem stannat upp, det var grejer öööööverallt o bordet hade inte torkats av sig självt heller. Så nu när jag har lite mer krafter så har jag fått plocka plocka städa o städa. Konstigt. Och ändå tycker Stefan att han också ser det som måste göras här hemma.
Blir knäpp i huvudet!!!

Men men, nu har jag mest slappat idag i alla fall då mina krafter inte finns helt.

NU har jag klagat klart!! Lovar!! Det måste man få göra ibland. Nu ska jag hålla tummarna att jag inte får ont i mitt vänstra öra som det känns som nu :/

Och så frågan igen, vad leker/gör era barn hemma?? Sitter på er el hittar på roligare saker själva??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar