Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

Gråta o vab!!!

Just vill jag inget annat än att va arg på vår situation. Elsa är sjuk, igen!!! Blir tokig! Visst är det mest synd om henne men jag vill inget annat än att lägga mig under täcke o gråta/skrika. Vi gör fan inget annat än att vabba. Elsa klarar typ max en vecka sen är febern framme. Vet inte hur länge till man orkar faktiskt! Jag o Stefan försöker dela på vabben. Ibland passar det bättre för honom o ibland bättre för mig. Imorgon passar det inte för någon :( o jag har redan varit hemma i två veckor med mig själv som sjuk o sen både barnen och jag själv o nu jobbat en vecka o så vab nu. Den 24 mars o 1,5 vecka fram är jag med sjukskriven efter en behandling av mitt öga. Gästspelar på jobbet känns det som :(

Jaja, det är väl bara att le och se glad ut och ta dagen som den kommer! Men vissa kollegor får ta mycket och det kan jag beundra den för! Hoppas att det blir bättre när jag går upp på heltid. Känns ju som att man aldrig är på jobbet!!

Kul inlägg o läsa va :)







Elsis!

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Du är en underbar mamma som ser ditt barns bästa och en underbar kollega oxå även om du bara "gästspelar" på jobbet.Kramar till er alla

    SvaraRadera