Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Jahapp, stefan drog till södertälje i går o kommer hem på fredag. En låååång vecka, men jag har ju såklart "tvingat" min syster att bo här i veckan :) o nu ikväll kom gurra g med o förgyllde vårt hem :) stannar till torsdag morgon då jag ska åka o lämna honom på förskolan på morgonen :) o sen iväg o lämna mina barn o sen jobba lite :)

Ang jobbet har jag idag beslutat att jag ska gå upp i tid till hösten igen. Troooor jag, kan ju ha ångrat mig imorn ;) Nee, men känner att jag nog vill jobba heltid o istället kunna ta lite föräldraledigt när jag själv vill. Hade jag fått som jag velat, att va ledig varje onsdag em så hade jag nog fortsatt vara ledig men det gååår ju inte så ne, upp i tid o kunna ta nån heldag då och då. Kan nog bli brau!! :) gillar ju mitt jobb så why not liksom ;)

Funderar på om det är dags för mig att sova. Sover ju såå dåligt första natten Stefan inte är hemma så kl 3.47 vaknade jag. Slumrade lite kanske efter det men inte mycket. Så sömn behöver jag nu, jobbar ju heldag imorgon ;)

Sov gott alla!! O håll tummarna för mig att mina älskade älsklingar sover gott heela natten!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar