Summa sidvisningar

onsdag 9 mars 2011

O Malin hon är tlöööött...

Gudars! Igår natt vaknade jag kl 3.47...varför undrar ni säkert o ni kan fortsätta undra för jag har inget svar :(
Natten som var vaknade Elsa 3.15 och passade in precis en timma till nästa gång hon skulle vakna så vid 4.15 då hon vaknade för andra gången så fick hon ta plats i sängen jämte mig vilket innebar att Elsa sov gott men inte jag så får jag inte sova en natt nu kommer jag ju avlida av trötthet!! Hoppas på en sovmorgon i helgen :)

Har idag sagt till min chef att jag går upp på heltid i höst o det känns väldigt bra. :)

Nu ska jag se klart på "halv åtta hos mig" o sen gå o lägga mig!!

O sen ett utbrott bara jäääääääävla land vi lever i, det har snöat mycket idag, den 9 mars!!! Det ska ju bli vår nuuu!! Henny vill cykla o Elsa med (såklart ;) ) o vi vill ut med husvagnen o greja hemma med planerat plank och en upprustning av barnens lekstuga!!!

Nu ska jag sova!!


Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen helt galet! Man kan ju verkligen bli tokig på dem!
    Man glömmer så fort. Och när Oscar va så liten hade jag så fullt upp med bebiswilliam att det kanske bara flöt på.
    Förhoppningsvis är det bara en kort period! =)
    Kramar

    SvaraRadera