Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

Elsa...

Jaa, vad ska man säga. Elsa hade feber i förrgår kväll, igår morse, sen inget igår kväll och jag tog inte febern i morse. Nu ikväll har hon feber igen, inte mycket men drygt 38 grader efter vila är ju ingen normaltemp. Hon måste ju orka tempot här hemma . Inget högt tempo.
Gjort idag:
- vart på mitt jobb och hämtat utekläder
- hemma igen, åt lunch, myste i soffan. Tog det väldigt lugnt.
- tog en liten promenad upp och hämta Henny i det fina vädret.
- stannade och fikade och gungade på lekplatsen.
- vi satte oss i bilen, barnen skulle vara hos sin faster en stund för jag o Stefan skulle kolla lite bil.
- Hem och då hade hon feber

Visst har vi rört lite på oss men inget märkvärdigt och hos Sandra o Stoffe åt de lite frukt o tog det väl ganska lugnt.
Men för att om två veckor orka förskolan måste hon orka röra på sig med mig här hemma. Vi måste ut o röra lite på oss och hitta på saker då och då för att se om febern kommer el inte.

Jaha, sluttjatat om detta nu. Måste ju bli fruktansvärt tråkigt att läsa min blogg då ;)

Jag hann även när barnen var hos Sandra o Stoffe gå in på media markt och köpa min efterlängtade digitalkamera. Drömmen är ju en systemkamera men det får jag önska mig när jag fyller 30 :) nu blev det en bra kompaktkamera. Eller jag hoppas den är bra. Har inte hunnit testa :)

Nu ska jag sova lite!! Hoppas att snön som faller nu är borta imorgon för annars jäääävlar ;)
Gillar vinter o snö men det kan ju inte komma MER snö i mars!!!!

Kram o god natt


Hur kan detta va kul?? Tyckte säkert samma när jag var liten :)







Elsa på väg hem när vi hämtat Henny och Elsas utekläder.




Våååår!!! :)




Elsa cyklade med såklart, bromsade mest kanske men trampade sig framåt ibland iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar