Summa sidvisningar

måndag 28 mars 2011

Kört bil

Har idag tagit ur linsen som suttit på ögat. Gick bra! På em testade jag att köra bil. Såg bra, tror att rekommendationerna är för de som gör båda ögonen samtidigt. Men vågar inte köra i mörker än, sååå bra ser jag inte än.

Vi var hos mamma o hälsa på idag, Henny o Elsa lekte lite på lekplatsen. De bara älskar lekplatser!! :)
Och ja!! De har overaller på sig :) man ska svettas in våren sägs det ju ;) Ne men visst hade fleecefodrade regnkläder funkat idag men ja, overallerna var smidigare ;)











Sedan gick vi upp till mamma o fikade o lekte lite. Mamma har ett skåp med lite leksaker i.


Elsa ritade lite.

Nu ikväll har vi kämpat med att barnen ska sova, de delar ju rum o kan ligga o prata o busa en del nu på kvällarna. Synd att de kom på det! Var mycket oväntat ;)





Imorgon ska Henny en sväng till förskolan. Tror jag :) har inte bestämt mig. Får så dåligt samvete när jag lämnar henne o jag är hemma med Elsa men å andra sidan slipper jag tjatet om att hon vill gå dit. Är en ganska slutkörd mamma just nu så behöver själv vila från allt bråk o tjafs som de håller på med! Tänk vad allt var lättare med bara ett barn ;)

Älskar de två små trots allt!! De betyder så oerhört mycket! De är det bästa som hänt mig!! Stefan räknas in i det bästa med såklart!!





Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar