Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

söndag!

nu är det söndag igen och vi laddar för att få en frisk vecka! nu har jag vart hemma i två veckor med mig som sjuk o sen barnen. i veckan som kommer blir det jag som är hemma med då stefan åker till södertälje på kurs imorgon kväll o kommer hem NÅN gång under fredagen! hatar dessa veckor. han skulle visst på tre!! kurser till detta året. denna veckan som kommer så kommer josefin bo här med. snäääällt!!

på tal om att jobba så vet jag inte om jag kommer ihåg hur man gör :P får be mina kollegor visa mig. och så får vi kanske ha en extra namnsång så jag påminns om alla barns namn *haha* nee, så illa får vi väl hoppas att det inte är.

har idag haft några timmars egentid här hemma. har hunnit möblera om :) stefan var jätteglad att han slapp hjälpa till i alla fall :) barnen o stefan skulle på kalas. eller ja, det var henny som skulle på kalas men alla barn hade blivit sjuka så elsa och stefan blev inbjudna med så det blev ett litet kalas. heeelt värdelöst att ha barn som fyller år på höst/vinter då alla sjukdomar håller på! hoppas att Elin blev någorlunda nöjd med sitt lilla kalas ialla fall!! nästa år funderar jag på om man ska fira halvårsdagen i stället :) fira när henny blir 6,5 den 10 juli :)

nee, nu ska barnen i säng o sen ska jag o stefan kolla på tv. solsidan o time out o kanske nån film sen som jag kan somna till i soffan som vanligt :)

ha de bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar