Summa sidvisningar

tisdag 22 mars 2011

ögon...

jaa, på torsdag gäller det! då ska det blir ögonlaserbehandling. är fruktansvärt nervös. sen blir jag hemma i drygt en vecka. o jag ska till the studio lite drygt en vecka efter men ska undvika smink...hur kul är det att fotas osminkad, var först sådär sugen på det, är ju kul men ja, känner att jag inte skulle känna mig helt bekväm i att fotas men tänkte att joo, man gör det inte så många gånger. men så läser jag detta!! o ja ja, jag är väl inte den som sminkar mig mest direkt men kul att få göra sig lite fin ibland, som när vi även ska ut o äta med "ha kul"-pengarna med jobbet. jaja...jag överlever :)

har påbörjat andra veckan hemma med elsa. vi klättrar inte alls på väggarna. just nu sover hon o jag tänker inte väcka henne. njuuuter av tystnaden. inget tjat ;)

ikväll ska jag på me and i party. ska bli kul. har inte sett kläderna för våren än. kanske hittar nåt fint till tjejerna :)

går i tankar om Henny ska få börja rida till hösten. på ridlekis typ. hon älskar hästar och när vi var hos sjukgymnasten i höstas med hennes rygg så frågade jag om ridning o det kunde absolut hjälpa henny med ryggen då de övar på hållning o så på nåt sätt. så ja, kanske att det kan vara värt typ 900 spänn drygt för att rida...eller kanske ´ännu mer. men ja, blir att fundera på. det skulle bli en väldigt glad tjej här hemma som vill hitta på saker.
annars så är det nog redskapsgymnastik som hon vill börja med.
tror hon behöver en aktivitet där man gör konkreta saker, inte som dans som hon provat på där man nån gång fram i tiden ska ha en klar dans. henny ser inte den klara produkten liksom, men att gå på simskola till exempel där man gör det, det och det funkade bra. eller redskapsgympa där man gör det, det och det.
jaja, får se vad hösten har att erbjuda.

suddig bild.
 tur jag köpt en ny kamera. ska ju bara installera programmen i datan med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar