Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

Drömmar

Gudars vilka drömmar man kan ha :)

Min dröm i natt:
Josefin o Kajsa åkte o lämnade Elsa på hennes förskola, i Svenljunga (varför hon nu gick där *haha* ) de åkte runt 8.30. Vid 9.15 kommer jag på att vi ska lämna Elsa (vilket alltså redan är gjort men det tänker inte jag på) så jag drar med Stefan o ska lämna Elsa. Vi kommer ända in på avd innan vi inser att vi inte har med Elsa så vi står där som dumma fån men kommer på efter ett tag att hon skulle ju vara ledig idag för hon skulle opereras senare på dagen (fråga mig inte om vad)

Förstå hur underbart det var att vakna och inse att "riktigt sååå virrig är jag inte iaf" *hahahaha*

Ja Gud vilka konstiga saker man kan drömma. Just att vi åker ca en halvtimma och kommer inte på nån gång att elsa inte är med i bilen...
Jaja, TUR det var en dröm :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar