Summa sidvisningar

söndag 27 mars 2011

Laddar...

Ja jag laddar för tredje veckan hemma. Börjar bli smått trött på detta men men, sånt är livet. O vi insåg när lönerna kom vem det är som får fortsätta vara hemma. Ursäkta men Stefan har pinsamt dålig lön, iofs nån vabdag o en halv karensdag men ändå, fya vad tråkigt! Men men, jag är ju gladeligen hemma ?!??!??!!

Igår var det vååår i dannike, o säkert i övriga, iaf södra, Sverige och vad fan händer idag. Svinkallt o snö?? Mars är en lurig månad. Kan hända vad som helst.

Jahaja, tråkkväll, ligger o skriver här och sen blir det spela lite spel p ajfånen o sen sova. Stefan sitter o kollar på nån dålig film som han redan sett, varför man nu kollar på filmer man redan sett. Gör aldrig jag, om man bortser från:
- dirty dancing
- en officer o en gentleman
- sällskapsresa-filmerna
- livet är en schlager ( kanske inte så bra men sett den ett x antal gånger iaf)
- hair

Så om man bortser från ovanstående filmer o några till så kollar jag ALDRIG om en film ;)


Imorgon ska jag till Memira igen för att ta bort en slags lins som skyddat ögat på nåt sätt tror jag.

Ha de bra!!




Mina barn vet precis hur man gör hos doktorn. Tror till och med att Elsa visade Henny att man lyssnar fram först o bak sen :) undra varför Elsa kan sånt, eller får panik när hon ska sitta på en brits...hmm ( paniken från britsen kommer från när vi var i Gbg förra våren o skulle röntga hennes njurar efter hennes urinvägsinfektion/njurbäckeninfektion o hon i vaket tillstånd skulle ligga blick stilla på en brits när de skulle röntga, jag mutade med glass i två sköterskor i princip låg på en hysterisk Elsa o en tog bilderna) konstigt att hon har men med sig va ;) men hon var superduktig iaf :) och är varje gång hos läkaren. Feberfri i en vecka nu!!! rekord!!! Yeeeey!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar