Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

fredag

har vart inne i stan idag men tjejerna och ätit lunch med stefan. tar ut elsa på en liten tur varje dag för att se om hon orkar. igår orkade hon inte, då hade hon över 38 graders feber igen på kvällen. den ligger stadigt mellan 38.2-38.5 typ på kvällarna då hon har feber.

ska beställa vår nya bil nästa vecka. det vi har kvar att diskutera är ju färgen. vi ska ha ett optikpaket (tror jag det heter) där allt kromat är svart i stället. då kan jag tycka att det är snyggt med en svart bil men det tycker inte Stefan och hans jobbarkompis (varför nu fler är inblandade i färgvalet vet jag inte :P ) så nu lutar det åt en vit el röd. (vill inte betala extra för metallicfärg har jag bestämmt ;) )
så jag kan väl tycka röd är snyggare än vit men sen så ser man en vit i bilhallen och det är ju väldigt snyggt så ja, vi står i valet och kvalet....
det blir väl bra oavsett vad men innan man tagit beslutet så är det ju svååårt.

jaja.
nu kommer snart barnens mormor o Gurra G, då ska vi fika lite o barnen ska väl leka (läs: bråka) som vanligt.

ha en bra helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar