Summa sidvisningar

tisdag 15 mars 2011

FAAAAN

blir så jävla frustrerad. skrev i förra inlägget att "Elsa är nog frisk nu, imorgon blir det förskolan och jobbet som vanligt" men NEEEEEJ! Elsa hade feber nu på kvällen, "bara" lite över 38 men ändå. just nu vill jag bara skrika och gråta. tycker så synd om Elsa som aldrig får vara riktigt riktigt frisk. tycker liiite synd om mig och stefan med som måste vabba hela tiden ;) men nee, klart man är hemma med sina barn men jag vet snart inte vad jag tar mig till. ett plus är att Elsa ätit någorlunda idag i alla fall. i alla fall på förmiddagen.
men på nåt sätt så verkar det som att Elsa inte är riktigt tillfreds med nånting, hon lekte med henny nu på em men inte alls på samma sätt som vanligt. vet inte om dämpad är rätt ord men det är den enda beskrivningen jag kan komma på för att förklara hur hon är. men det blir väl ett samtal till vårdcentralen i morgon igen så får vi se. kanske har de svar på urinodlingen.
men ja, man känner sig så jävla löjlig och snart känns det som folk tror att man bara hittar på för det är ju inte varje barn som är sjukt såhär mycket.
men men, jag hoppas som sagt att folk har förståelse och ja, förstår att man kan vara lite off ibland. mina krafter är snart slut. jag har gått på reserv nu väldigt länge och ja, reserven börjar ta slut. är helt slut. hade velat ha en natt då man bara fick sooova och slippa tänka.

och till på köpet sabba jag vår bil i dag så nu blir det till att laga den så ja, en självrisk ska väl betalas...preciiiis dom pengarna vi har nu när jag knappt jobbat på drygt en månad...härligt att inte behöva ha en massa pengar över som man inte vet vad man ska göra med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar