Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

FAN

Känns som jag håller på o bli sjuk. Vet inte om jag känner för det :/ ont i öron o en hosta som inte är så trevlig...

Haft en bra helg iaf! Lite egentid med Elsis idag.

Kollat skidor med. Slalomsilver till Jens byggmark i VM o bra placeringar i sprinten så det verkar ju bra inför VM i längdskidor som börjar i veckan :)

Har stickat lite med idag o det går framåt men inte så fort :)




Visst har jag kommit långt :)



Elsa flum :)




O så sööööta Henny, här är hon som sötast ;)

4 kommentarer:

  1. en halsduk....eller ja..kanske i alla fall...är mest nöjd med att ha lärt mig sticka =) och det med hjälp av en lite introduktion på youtube =P

    SvaraRadera
  2. vad ska det bli när stickningen är klar??
    Henny är väldigt lik dig på den sista bilden samma härliga attityd :P Puss

    SvaraRadera
  3. du är så duktig sååå :) men du kan ju inte bli sjuk tills i morgon jag ska ju äta popcorn :P krya på dig =)

    SvaraRadera