Summa sidvisningar

lördag 19 februari 2011

Välkommen..

Kommer inte ihåg när jag skrev sist men vi har haft en lugn vecka på jobbet, märkts att det varit lov. Barnen har fått gå hem senast två då vi har vabbat två em för elsa som fått pencillin o skulle ha det tre gånger om dagen. I fredags kunde jag sluta kl 11 o då åkte jag o hämta barnen o sen vidare till stan o åt lunch m Stefan o sen handlade vi o vi hälsade på mamma/mormor o sen tog Stefan med barnen till Gesebol o jag åkte hem o sen väntade tjejkväll m Singstar mat o tjöt. O shot :)
En riktigt kul kväll som får göras i repris snart o då ska alla va friska :)

Nu kollar vi på "välkommen åter" o sen väntar film.

Imorgon ska jag va ensam hemma med Elsa då Stefan jobbar o Henny ska med Sandra o Stoffe på bio. O Lova ska med också, det var nog det bästa. Det är stoffes kusindotter o Henny o Lova är lika gamla. filmen de ska se är trassel :)

Håller på o lösa lite grejer här hemma så det som betunger ibland inte gör det riktigt lika mycket :)

Ha de bra!!
Kram




Får börja vara lite flitigare med min kamera i telefonen så ni får se liiite andra bilder än denna typ :) men å andra sidan är det inte ofta de fastnar på samma bild o ser så glada ut samtidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar