Summa sidvisningar

onsdag 17 november 2010

3 år

i morgon har jag vart moster i tre år. o det ska firas ordentligt =P eller kanske att vi firar Gustisen som faktiskt fyller tre *hihi*

ska till gekås nån dag, förhoppningsvis tisdag. skulle åkt söndag men hittar inte barnvakt o sen har jag ju lovat att komma på ett me and i party så ja, tisdag får det blir. eller torsdag el fredag när vi är lediga allihop.

tänk er att i tre veckor vara utan dusch hemma och plötsligt (läs: efter mycket om och men) står duschen klar. eller i alla fall kaklat o plattorna är lagda på golvet så man kan stå o duscha. är sketet i resten av rummet, allt golv är inte lagt (tur det bara är att klicka i varann) o vi har inget duschdraperi men men...jag kan duscha NÄR JAG VILL...yeeey....det är lycka =)
o för att stefan ska få se fotbollen så ska det städas lite där nere =)

i måndags fick ett par kompisar en liten son. en Wille. vi är fem familjer som träffas. fyra familjer hade barn innan. två döttrar var...nu kom tuppen i hönsgården =) äääntligen *hehe*
längtar till man får träffa de alla tre!! Grattis till dom i alla fall. =)

jaa, nu ska jag nog kika lite på tv o sen när fotbollen är så småkikar jag lite samtidigt som de sista julkorten ska bli klara hoppas jag.

kram på er alla!
ta hand om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar