Summa sidvisningar

söndag 21 november 2010

söndag

söndag och ensam mamma söker. jag vet inte om jag tycker detta programmet är bra men jag tittar varje söndag. varför vet jag inte...hmmm....

i dag har jag varit så himla duktig (enligt mig själv) jag har målat i hennys rum, det blev en helvit vägg till och en röd. ska upp med lite tavlor med rött i och blommor som är wallisar som också går i rött...kommmer bli skiiitbra =)

henny är helnöjd. inatt sover hon i sin pappas säng vilket innebär att det är hon som är mitt sällskap i natt. mycket mysigt!

har även hunnit med att åka till Maria på me and i party och inhandlade en kjol till henny o en tunika m tajts till elsa. alltid kul att åka på dessa partyn och se alla fina kläder. finns ju hur mycket fint som helst. men man kan inte köpa allt. även om vi vid fikat kom fram till att stefan jobbar in pengarna när han kör lastbil och jag köper upp dom =) jättebra ju *haha*

på torsdag fyller stefan 30...GAMMAL! =) *hehe* vi ska på kvällen troligtvis gå på bio o sen köpa med oss mat hem. Josefin har barnen under bion. eller ja, de är ju hemma hos mamma troligtvis o inte UNDER bion. kan bli trångt o kallt =P funderar på vad stefan ska få av mig i present. av mina föräldrar o systrar o av sin föräldrar o syster vet jag vad han ska få o det vet jag att han kommer bli glad av. får säga efter torsdag vad han fick. vet inte om han läser min blogg =P

nu ska vi kika färdigt på tv. sen är det film. antingen "beck" eller "...och så kom Polly"...svårt att välja vilken film man ska somna till =)

kram på er därute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar