Summa sidvisningar

tisdag 2 november 2010

ner i tid

yeey! efter mötet med min chef idag så ska jag få gå ner i tid. 10% kanske redan från 1 dec. ska bli mycket skönt!

idag har Sandra varit hemma och vabbat med Elsa. TACK SANDRA!! du är guld värd...=) nu håller vi alla tummar att Elsa i alla fall är frisk veckan ut.
känns som att folk misstror en i bland när det gäller att man är hemma med sjuka barn så här ofta som jag är men det är ju inget man är för att man tycker att det är kul o att man får ut så mycket pengar när man vabbar. Elsa har feber OFTA, ca 1 gång i veckan och då är det inte bara lite förhöjd temperatur utan mellan 38,5-39 grader. är aptrött på detta men men...man har bara små barn en gång =)
har i alla fall bra kollegor som förstår även om de får dra ett tungt lass att ofta jobba med vikarier. men vi har iofs guldklimpar till vikarier o det är skönt!! =)

ikväll är tanken att jag ska vara vaken liiite längre än ca 20.30 som klockan var i går då jag däckade i soffan. hann inte ens se klart böda camping. får se om jag kan de det på tv4play eller vilken kanal det nu gick på. 5:an var det kanske...jaja.

ha de bra nu o ha en bra kväll!!
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar