Summa sidvisningar

måndag 8 november 2010

irriterad

jag är så jävla irriterad just nu. har vart hos läkaren med elsa ett X antal gånger nu i höst när hon haft feber till och från. 17 aug-feber 13-sep feber 15 sep-feber 21 sep-feber 28 sep-1 okt-feber till o från, ja ni förstår grejen misstänker jag. vart hos läkaren 3 el 4 gånger tror jag. fått lämna urinprover, de har tagit blodprov men inte ett jävla enkelt näsprov. nu hoppas jag för deras eget bästa att Elsa inte har fått lunginflammation utan att hon "bara" har bakterien som kan bli lunginflammation. visst, jag kan köpa att de inte kan ta hur mycket prover som helst men när vi ändå håller på  o tar prover varje gång vi varit där så kunde de ju från början tagit detta näsprov. det tog ca 2 sek...

VAB i morgon för att se lite hur Elsa mår o hon ska börja äta penicillin...
ska även ringa för att kolla vart de gjort av proverna som de tog på Henny i aug. fått svar på alla (ett a4) men inte reumatismprovet. det verkar vara borta...hmmm...konstigt. då får de ta nya för det är inte kul att se sin dotter ha ont i ryggen  o hon har inte ens fyllt 5 år. skrutt. funderar på om det är därför hon inte är med på hela sin dans. pratar om dans här hemma o dansar dansen ibland de gör på hennes dans i Borås men väl där så är hon bara med i ca 20-25 min. helt ok för hon som har gruppen så Henny är med på det hon vill. hon är ju lite sån att hon vill spana in så hon vet vad som ska komma härnäst...eller så är det för att hon har ont i ryggen. hon brukar inte säga det till vem som helst. har sagt det en gång på förskolan nu och det var i fredags så då la hon sig o vila.
jaja, får se vad som händer. men man vill ju så gärna hjälpa henne på nåt sätt..

har kollat "böda camping" och det är fan pinsamt vad det är för folk med. vart hittar de alla stjärnor som är med i dessa program. likadant med "ullared" jaja, det är lite kul att kika på i alla fall =)
nu är det CSI så nu ska jag sluta skriva!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar