Summa sidvisningar

lördag 6 november 2010

tråkdag

vilken tråkig dag vi har hittills.
jag har idag hunnit med
- möblera om lite
- städa
- tjata på barn
- tjata på barn
- tjata på barn
- städat lite till
- plockat kläder

jaa, en toppendag helt enkelt. snart kommer nog stefan hem men då ska han ner i källaren för att kakla vår dusch. ska bli mycket kul att få dusch igen. saknar det lite smått (läs: HUR MYCKET SOM HELST)
tänk att kunna duscha när man vill. o i dag har jag inte kunnat ta mig ut för håret är smutsigt så jag får göra saker som man kan ha keps på sig =)

senare i dag ska vi till kyrkogården o tända ljus på stefans farmor/farfars grav o mormor/morfars grav. min mormor tyckte aldrig att det var fint med ljus på gravarna så jag tänder för henne i minneslunden o för farfar med som ligger i minneslund. efter detta åker vi o lämnar Elsa hos sin farmor o farfar...hon ska få sova där i natt. o vi ska få sova en heeeel natt...bara för det kommer väl henny krångla såklart =P
o efter lämning av Elsa åker vi till Sandra o Stoffe. Stoffe skulle visst laga mat o vi blev inbjudna =)
alltid skönt att slippa laga mat =)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar