Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

hästar!

idag har henny fått gå första gången på ridskolan. en helnöjd tjej som inte tröttnade när vi gick 20 min i stallet och kollade på hästar :)
sen väntade en lektion på ca 30 min där en skulle hjälpa henne med att hålla hästen och de fick skritta och trava. de var ute en lite sväng med. hon var superduktig!!
efter lektionen var slut sa jag att vi skulle hem. fick en blick av min dotter som hette duga och kommentaren "jag vill inte åka hem, jag vill titta på hästarna" så jaa, vi gick ut i stallet igen och kollade på samma hästar som före lektionen :)
jag var inte lika road som Henny men vad gör man inte för sina barn ;)

nästa söndag är det dags igen. det är värt huuur mycket som helst att se sin dotter så lycklig som hon är när hon sitter på hästryggen!!! :)
har sagt att "ne, mina barn kommer inte få börja rida" men ja, här står man. men ja, det hjälper henny med hennes rygg, har hört många som sagt att det är riktigt bra träning för ryggen och det behöver henny med sina problem med ryggen så detta kommer bli superbra!! och lyckan!! jaa, det är banne mig inte lätt att stå emot när man ser henne såååå lycklig :)

nog tjatat om det.
nu ska jag ta min iphone o få in ett  annat inlägg här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar