Summa sidvisningar

tisdag 12 april 2011

Ögat

Mitt öga har ställt till det. Vaknade igår natt o hade ont i ögat. Detta ska kollas upp imorgon. Vill inte vara hemma mer nu, är så trött på skiten nu. Pinsamt o ringa o sjukanmäla mig o ännu dummare när detta med ögat är en halvt frivillig behandling, frivillig på det sättet att jag för snart två år sedan valde att lägga mina skattepengar på att ta bort mitt synfel o ofrivilligt på det sättet att har jag ändå betalat för behandlingen o det ska ta bort mitt synfel så vill jag gärna att det blir så med så nu hoppas jag att allt är bra o jag är suuuuperredo för jobbet :)




Heeeelt normal ;)




O denna med, ;)

Var förbi Stefan på jobbet igår. Han skulle hjälpa Josefin mamma o Sandra med deras bilar o däck o allt vad det var.







Blivande bilmekaniker kanske ;)

O sen lite bilder då vi tog en liten sväng till annelundsparken igår med. Lite mellanmål o lek där.












Att gunga och åka rutschkana kan man aldrig få för mycket av :)

1 kommentar: