Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Va f*n...

....gör jag uppe såhär sent!!! Är ju trött o ska upp tidigt (som vanligt med Elsa i familjen) imorgon. Ska köra bästa Tina till Landvetter imorgon innan jobbet... O lugn, jag börjar kl 10 :)
Sen får jag nog mentalt ladda lite för det lutar åt att hela familjen ska in o handla när jag slutat jobba. Vet inte vilket som är värst: ha med Stefan eller barnen :)





På söndag startar Henny sin karriär på ridskolan ;) skulle i går till Borås ridhus för att kolla läget lite o se om man kunde prata med någon inför hösten o det slutade med att Henny blev inskriven och fick börja redan på söndag. Man fick prova tre gånger innan man band upp sig på deras terminabonnemang de hade så de tre gångerna blir det nu i vår. Gissa vem som är lycklig här hemma (inte jag!!) ??
Är inte så förtjust i hästar men har fått en dotter som är det :)

Nu är det sovdags!!


Blivande ridtjejen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar