Summa sidvisningar

måndag 4 april 2011

trött

trött efter första jobbdagen på tre veckor. dagen började tufft med tre barn till frukost och sedan dök det upp tre barn till under morgonen..ni förstår va hur utmattad jag var. och till på köpet hade jag veckans mardrömsdag...7.15-11.30 *haha*
lagom bra start!!
imorgon börjar jag 6.30 o jobbar till 13.30, ganska lagom dag det med :)
kanske att min trötthet inte beror på att jag började jobba i dag utan att man gick gällstamilen i lördags. helt sanslöst vad kul det är :) vi startade kl 7.00, 7.30 var vinet uppkorkat...;)
sen gick vi en mil och gjorde lite olika stationer på 9 tim...undra om vi är bland de segaste att gå denna mil ;)

i går åkte jag sedan till Göteborg med tjejkompisarna! en shoppingtur i Nordstan, lite mat och till sist fotografering på the studio stod på schemat men jag skulle inte fotas. fick inte använda smink o sååå kul är det inte att fotas så jag hoppade den delen av dagen. men jag var med där o kolla o maria malin och sofie blev sååå fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar