Summa sidvisningar

fredag 15 april 2011

Slööö

Slö idag. Jobbat hela veckan höll jag på att skriva men jag var ju hemma mån o tis för jag hade ont i ögat. Var i onsdags o kollade ögat. Liiite rött o fortfarande inte full syn. Ser 70% av ja, inte av full syn för då skulle jag se väldigt dåligt, men 70% av mitt synfel är borta men 30 är kvar men det kan det vara ett tag till. Pulserar i ögat ibland o jag får lätt ont i huvudet men det kommer bli bättre :)

Idag har vi suttit hela dagen på folkets hus i Ulricehamn och skrivit kvalitetsredovisning. Låter lika kul som det är typ ;)

Imorgon bär det av mot Falkenberg o provar en ridväst till Henny o sen ska vi plocka upp Kajsa med o ta med henne till Varberg för hon skulle hälsa på pappa så blir kanske att vi stannar o säger hej också :)

Nu håller mina ögon på att falla ihop så nu ska jag krypa ner jämte Stefan, lägga mig tillrätta i hans knä o sova :D

Kram o ha en bra helg!!!




Nyponsoppemustasch :) bästaste elsa!! vår goding!!




Bästaste Henny :)!!! Vår goding!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar