Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

Lördagen

Lördagen tillbringades i annelundsparken och på byttorp.
Jag, Henny, Elsa o gustav tog en fika vid annelundsparken och sedan lekte barnen lite. När vi skulle gå hem fick jag minsann känna på hur det är med tre barn. En stod o sura o ville inte hem (elsa) och två (Henny o Gustav) gick iväg. Henny stannade efter ett tag då jag ropade att hon skulle stanna (andra gången) men gustav sprang iväg o var nästan ute på vägen innan jag hann ifatt honom. Då var jag arg. O som tur var kom Elsa med o gick med Henny. Tur att det inte är jättelånga avstånd. Efter detta grät vi alla. Jag för att jag var trött o blev väldigt rädd när G stack och barnen för att jag var arg. Sen åkte vi iväg till Sandra o Stoffe o grillade korv vid sjön. Mysigt!! O då hade även stefan slutat jobba så han var med också.

Lite bilder från annelundsparken tog jag iaf. Missade korvgrillningen :(






















Hoppas ni hade en bra lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar