Summa sidvisningar

onsdag 27 oktober 2010

deltid..

har idag mailat min chef om att jag vill gå ner i tid. jag orkar verkligen inte jobba heltid. nu är det ju inte så att jag ska gå ner jättemycket i tid utan en em i veckan, vilket blir 10% o det är heeelt ok =)
kanske kan det vara så att Elsa även kanske blir lite piggare och inte är sjuk så ofta heller om det blir en kort dag till i veckan. tänk att kunna sluta vid typ 12 en dag i veckan...YEEY =) men ja, än har ju inte min chef sagt ja heller. men undra om hon KAN säga nej...får kolla upp detta =)

1 kommentar:

  1. Hej tycker att du gör HELT rätt det är tufft att jobba heltid när man har två små änglar hemma. Jag och Malin gör ju så att vi jobbar varannan torsdag hela dagar och det är skönt för mig som går in för henne eftersom det inte blir så hattigt men det är ju hur det går att lägga upp det. Love you bebe =) Kra

    SvaraRadera