Summa sidvisningar

fredag 22 oktober 2010

haha, ja troligtvis så blir det bara info om min tråkiga vardag. eller är den så tråkig? jag har en uuuunderbar familj som jag älskar över allt annat, har ett kul jobb där jag får jobba med det jag tycker är roligt och jag har underbara vänner som får mig att skratta ofta och gärna =)

har idag jobbat och började dagen med att försova mig, får nog skylla på Stefan där tror jag allt *hehe* han skulle väcka mig innan han åkte till jobbet. vilket han NATURLIGTVIS gjorde. 6.45 (jag började idag 7.30 och skulle ha på mig och barnen kläder och skjutsa de till förskolan och sen sitta i bilen ca 25 min för att komma till jobbet) men detta var liiiite i senaste laget så jag tänkte att stressa hjälper inte. en fördel med att ha sovit i husvagn hela helgen och har två dödströtta barn är att de är mycket trötta på måndagmorgonen vilket innebar att jag i morse kunde ta på båda barnen i sömnen i princip vilket i sin tur innebar att jag slapp dessa tråååååkiga diskussioner som jag brukar ha med Henny VARJE morgon. Varför ska en 4,5-åring ALLTID ha klänning på sig. Finns ju hur mycket tuffa jeans och byxor som helst. MEN i morse i sömnen, UTAN diskussioner som sagt så fick jag på Henny jeans (eller shorts som hon sa att det var) och t-shirt YEEEY! Mamma fick som hon ville =)

har fyra dagar kvar på jobbet sen börjar min semester! Ska bli skönt (hoppas jag) att vi har fem veckors ledigt hela familjen tillsammans i år. vi hoppas på fint väder och många cykelutflykter =)

jahapp, nu ska vi snart lägga Henny. Elsa sover redan. Undrar hur mycket energi solen och värmen tar på en liten skrutt som Elsa. Hon stensomnade för 30 min sen. Jaja, vad gör man inte om barnen är trötta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar