Summa sidvisningar

torsdag 28 oktober 2010

funderar o kommer...

....aldrig fram till nåt svar. kanske nån av er har nån lösning =)
hur kan tjejer och killar tänka så OFANTLIGT olika. Älskar Stefan över allt annat (kanske inte barnen men ni fattar grejen va =) ) men blir så överraskad fortfarande att vi tänker så olika. Satt o kollade Rosa Bandet galan, gick till grannen för att hämta jultidningar jag köpt o när jag kommer tillbaka är det bytt kanal...o det kommer inte ens en fråga om jag ville fortsätta kolla på det jag hade på innan...hmmm...eller som den att jag har EN helg med övernattning inbokad i höst, har i princip aldrig sånt inbokat. kan vara dagsturer o så men inte med övernattning. o vem bokar inte in en fiskeresa SAMMA helg...jag blir toookig...men men..han är så jävla bra ändå =)

läkaren i Gbg med Henny idag stod på schemat. Först röntgade de ryggen, Henny var jätteduktig..hon fick en tatuFering sen med..överlycklig med andra ord =) o sen var det ultraljud av lever, njurar o annat i hennes lilla kropp och där sa läkaren att han inte såg nåt konstigt o det kändes väldigt skönt. och även här fick Henny en tatuFering =) o Elsa fick ett klistermärke för att hon var så duktig och tittade på =) vi fick alltså med oss två glada barn från sjukhuset. att de även fick leka på den stora båten i entrén gjorde ju inte saken sämre =)
sen kommer en grej till då som jag och stefan inte tänker samma om. Jag hade ledigt=jag åker inte till jobbet Stefan är ledig=han ska bara in och ev diskutera lite och kanske skriva på nåt papper o grejer hit o dit...FAST han är LEDIG...hmmm...fick inte ihop det så efter att ha blivit irriterad på att han inte kan vara hemma en dag med sin familj så åkte han faktiskt hem direkt =) YEEY =) (eller ja, de kunde inte skriva på papprena i dag eller vad det var så egentligen var det inte för vår skull han åkte hem men hem kom han i alla fall så skit i anledningen *hihi* )

i helgen jobbar stefan på lördag och då passar jag o barnen på att åka till mamma o fick och träffa hennes Gunnar. Ska bli trevligt för vi har aldrig träffat honom innan.

nu ska jag snart fortsätta kolla rosa bandet galan, reklam nu...ha de bra!!
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar