Summa sidvisningar

fredag 22 oktober 2010

ny blogg

japp, nu har jag bytt så nu har jag min blogg här istället. ska bli kul att lära sig denna bloggen.
har en ensamkväll hemma nu då stefan o barnen åkte med sandra o kollade ny bil i alingsås. behövde detta då jag är så jävla förkyld o mår piss. men men...haft en lugn vecka. eller ja, lugn o lugn. Vabbat då men en vecka utan att ställa klockan är ju aldrig fel. sen mindre kul att det är pga att barnen är sjuka. men nu är de friska för denna gången. elsa fick ju i veckan vara utan feber i ett drygt dygn så det är ju inte fy skam. elsa kan lika gärna ha feber i morgon igen. stefan hade fått tips på jobbet ang febertoppar o så som kommer på Elsis. Tranbärsdryck. Får se om det funkar. =) hade vart väldigt skönt om det fungerade =)

nu ska jag se slutet på ullaredsreprisen o sen kommer doobidoo hoppas jag. o innan det är slut kommer jag troligtvis ha somnat på soffan o vakna när stefan kommer hem...känner mig själv ganska väl =)

kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar