Summa sidvisningar

fredag 22 oktober 2010

idag är första semesterdagen på första semesterveckan. hela familjen har 5 uuunderbara veckor framför sig. ska bli skönt att bara vara.
idag är jag sugen på att åka ner till varberg över dagen, eller till Björkängs camping o kolla läget lite. kanske gör det i morgon så vi hinner förbereda oss lite. =)

i helgen har vi varit lite barnlediga. vi lämnade barnen vid kl 14 på lördagen, sen skulle stefan jobba så jag åkte med en sväng sen var vi till sandra på inflyttningsfest. mycket skoj. åkte sedan ut till stugan där barnen var, åkte o badade o fick lunch hos svärföräldrarna. det var gott. sen åkte vi hem, bara en snabbis, skulle in till stan, stefan skulle jobba igen och jag visa en soffa och sen åkte vi till min syster i hennes nya lägenhet. uuunderbara tapeter har hon där =) hon är lite blommig av sig så hon har tapetserat köket och ett sovrum i en fräsch blommig tapet =) *hahahaha* såååå vidrig, hon ska väl få omtapetserat någon gång framöver.

o glömde ju, i fredags var vi hos tina o hennes familj i Timmele o grillade lite o drack lite vin o så =) mycket kul!! som alltid =)

nu väntas en dag i solen.

ha de bra!
kram

grill i Timmele

vart i Timmele o grillat! mycket kul o mycket skratt!!
alltid lika kul!
man är så glad när man har vänner man kan skratta mycket med! då har man inte mycket att klaga på. o dessutom är det så att MALIN har semester nu så då finns det ABSOLUT INGET att klaga på =)
5 veckor ledigt hela familjen tillsammans. Henny tycker vi är lediga när vi åker till varberg.

funderar starkt på en säsongsplats till nästa år, SANDRA JARDLE!!! är du på =)

nee, nu väntar sängen, barnen har precis lagt sig och vi håller alla tummar o tår på att de sover till efter 8 ( eller i alla fall 7) i morgon nu när de lagt sig så sent som nu

i morgon väntas lite fest hos svägerskan (låter ju hur gammalt som helst o så gamla är vi inte, varken jag el svägerskan, svägerskan är ju till o me yngre än mig...fan också!! =) )

sov gott!!

en dag kvar!!

HEJ HOPP!
i morgon är sista dagen innan 5!!!! veckors ledig. så jävla skönt.
jobbar 6.45-13 =)

har i dag träffat sandra m barn. hade kul! i alla fall jag o sandra som kunde sitta o tjöta mellan varven då barnen tjafsade *haha*

sen bokades det biljetter till Mia Skäringer "dyngkåt och hur helig som helst" i Linköping 13 nov. Ska bli suuuperkul! skratta en hel kväll =)

nu ska jag nog lägga mig i sängen och fortsätta läsa min bok. har 7 nya böcker till som jag vill läsa ut denna sommaren. undra när jag ska hinna det mellan det vi ska hinna med här hemma. =)

ha en bra kväll!
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar